Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogadsz el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashatsz az Adatkezelési tájékoztatóban.
Menü

Klíma garancia

Garanciális időtartamok a 0ftklima.hu által forgalmazott klíma készülékekre.

 

Samsung:

Alapgarancia: 12 hónap

Kiterjesztett garancia: Regisztrációhoz kötött! +12 hónap + további 36 hónap kizárólag a kültéri egységben lévő kompresszorra.

A Samsung által az alap (kötelező) jótállási időn (12 hónap) felül vállalt kiterjesztett jótállás kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A regisztrációt az alapjótállás időtartama alatt lehet megtenni. Abban az esetben, ha a fogyasztó a terméket nem regisztrálja a megadott időszakon belül, kiterjesztett jótállásra nem jogosult. A kiterjesztett jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni. A termék regisztrációjának feltétele, hogy a terméket a Samsung által kiképzett és nyilvántartott, Samsung regisztrációs számmal rendelkező szakember telepítse és üzemelje be (a regisztrációs szám érvényessége a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán keresztül ellenőrizhető). A kiterjesztett jótállás további feltétele a számlával igazolt évi legalább egyszeri karbantartás. A regisztrációt a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett internetes oldalán  regisztracio.samsung.hu vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán lehet megtenni.

Fisher:

A Fisher a törvényi előírásoknak megfelelően 2 év alapgaranciát nyújt a Fisher klímaberendezésekre, de mono split klímaberendezések (egy kültéri, egy beltéri) esetén Ön akár 6 év garanciára is jogosult, amennyiben eleget tesz kiterjesztett garanciális feltételeinknek. (A kiterjesztett garancia feltételeit itt olvashatja!)

A kiterjesztett garancia egyik feltétele a berendezés regisztrációja.

Nord:

60 hónap teljeskörű,

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 1x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

Electrolux:

60 hónap teljeskörű,

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 1x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

Hitachi:

120 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

Lg:

36 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karantartás

Midea:

regisztráció nélkül: 24 hónap teljeskörű

regisztráció után: 24+36 hónap teljeskörű

garancia érvényesítésének feltétele az évi 2x-i számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás és a midea.hu olalon történá termékregisztráció

Panasonic:

60 hónap teljeskörű

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

Toshiba

36 hónap teljes körű 

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

Továbbá a jótállási idő lejárta után a vásárlás, vagy az üzembe helyezés napjától számított 8 évig alkatrészellátás.

 

Cascade

24 hónap teljeskörű + 36 hó extra garancia (regisztráció esetén) az oldalfali monospliteknél, a Free Match multi rendszereknél és a kazettás készülékeknél.

garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás

 

Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse!

 

A garancia érvényét veszti:

  • ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget,
  • ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult,
  • ha a berendezést olyan személy helyezte üzembe aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal (zöldkártya).

 

Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

A fenti információk tájékoztató jellegűek, pontos információk a készülékhez kapott garanciafüzetben találhatók.

 

Keresés