Klíma garancia
Garanciális időtartamok a 0ftklima.hu által forgalmazott klíma készülékekre.
Samsung:
Alapgarancia: 12 hónap
Kiterjesztett garancia: Regisztrációhoz kötött! +12 hónap + további 36 hónap kizárólag a kültéri egységben lévő kompresszorra.
A Samsung által az alap (kötelező) jótállási időn (12 hónap) felül vállalt kiterjesztett jótállás kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A regisztrációt az alapjótállás időtartama alatt lehet megtenni. Abban az esetben, ha a fogyasztó a terméket nem regisztrálja a megadott időszakon belül, kiterjesztett jótállásra nem jogosult. A kiterjesztett jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni. A termék regisztrációjának feltétele, hogy a terméket a Samsung által kiképzett és nyilvántartott, Samsung regisztrációs számmal rendelkező szakember telepítse és üzemelje be (a regisztrációs szám érvényessége a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán keresztül ellenőrizhető). A kiterjesztett jótállás további feltétele a számlával igazolt évi legalább egyszeri karbantartás. A regisztrációt a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett internetes oldalán regisztracio.samsung.hu vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán lehet megtenni.
Fisher:
A Fisher a törvényi előírásoknak megfelelően 2 év alapgaranciát nyújt a Fisher klímaberendezésekre, de mono split klímaberendezések (egy kültéri, egy beltéri) esetén Ön akár 6 év garanciára is jogosult, amennyiben eleget tesz kiterjesztett garanciális feltételeinknek. (A kiterjesztett garancia feltételeit itt olvashatja!)
A kiterjesztett garancia egyik feltétele a berendezés regisztrációja.
Nord:
60 hónap teljeskörű,
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 1x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás
Electrolux:
60 hónap teljeskörű,
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 1x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás
Hitachi:
120 hónap teljeskörű
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás
Lg:
36 hónap teljeskörű
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karantartás
Midea:
regisztráció nélkül: 24 hónap teljeskörű
regisztráció után: 24+36 hónap teljeskörű
garancia érvényesítésének feltétele az évi 2x-i számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás és a midea.hu olalon történá termékregisztráció
Panasonic:
60 hónap teljeskörű
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás
Toshiba
36 hónap teljes körű
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás
Továbbá a jótállási idő lejárta után a vásárlás, vagy az üzembe helyezés napjától számított 8 évig alkatrészellátás.
Cascade
24 hónap teljeskörű + 36 hó extra garancia (regisztráció esetén) az oldalfali monospliteknél, a Free Match multi rendszereknél és a kazettás készülékeknél.
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt karbantartás
Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse!
A garancia érvényét veszti:
- ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget,
- ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult,
- ha a berendezést olyan személy helyezte üzembe aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal (zöldkártya).
Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.
A fenti információk tájékoztató jellegűek, pontos információk a készülékhez kapott garanciafüzetben találhatók.